Handelsbetingelser
NorthWood Aps
Poppelgårdvej 17
2860 Søborg
Tlf: +45 6140 2277
CVR: 43574493
hello@nwood.dk
Betaling
NorthWood modtager online betalinger med; Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Visa Electron.
Ved køb af specialfremstillede produkter (sildebensborde mv.) efter kundens ønsker, trækkes hele beløbet med det samme, da det er en bestillingvare og derfor begrænset fortrydelsesret.
Fortrydelsesret
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.
Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Vigtigt om produkter i træ!
Træ er et levende materiale, som arbejder efter temperatur og luftfugtighed. Der kan derfor komme revner i træet, da det både kan synke ind og udvide sig.
Dette opfattes ikke som reklamation, men er en del af præmissen, når man vælger massivt træ.
Leveringstid
Leveringstid på vores borde er ca. 1 uge, såfremt der er tale om et spisebord fra vores standard udvalg. Ved særlige bestillinger skal du forvente længere leveringstid , men ring +45 6140 2277 for præcis dato.
Leveringstid på andre produkter er 1 – 3 hverdage.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse
Cookies
På https://taenkt.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://taenkt.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere NorthWood’s hjemmeside.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: hey@taenkt.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu